Una finestra a la web 2.0 que pretén que l’educació social tingui un lloc al món...

dijous, 6 d’octubre de 2016

Carnaval de Blogs 2016


Aquest dimarts vam celebrar la 4a edició del Carnaval de Blogs, emmarcat dins dels actes del Dia Internacional de l’Educació Social. El vam poder seguir per les xarxes a través de tres hashtags #DiaES, #EdusoDay2016 i #thefinestjobintheworld.

Com a novetat aquest any hem obert el Carnaval a blogs de fora de la professió.

24 veus diferents i diverses ens han donat la seva opinió sobre el tema d’aquest any: “L’educació social com a garant dels drets de la ciutadania”.

Volem agrair la participació a aquestes 24 veus que s’han sumat a la iniciativa. Poc a poc el Carnaval va creixent i és gràcies a vosaltres!

Aquest és el llistat amb tots els articles. Us animem a llegir-los i a fer-hi els vostres comentaris:

//cast//
Este martes celebramos la 4ª edición del Carnaval de Blogs, enmarcado dentro de los actos del Día Internacional de la Educación Social. Lo pudimos seguir por las redes a través de tres hashtags #DiaES, #EdusoDay2016 y #thefinestjobintheworld.

Como novedad este año hemos abierto el Carnaval en blogs hacia fuera de la profesión.

24 voces diferentes y diversas nos han dado su opinión sobre el tema de este año: "La educación social como garante de los derechos de la ciudadanía".

Queremos agradecer la participación a estas 24 voces que se han sumado a la iniciativa. Poco a poco el Carnaval va creciendo y es gracias a vosotros!
Este es el listado con todos los artículos. Os animamos a leerlos y a hacer vuestros comentarios:
//cast//

El Carnaval de Blogs va néixer fa 3 anys:

Si heu participat al Carnaval 2016 i no us trobeu al llistat, si us plau, feu-nos-ho saber al correu comunicacio@ceesc.cat o als comentaris de d’aquesta entrada.


//cast//
El Carnaval de Blogs nació hace 3 años:

Edición 2013: "No dejaría nunca de ser educador / a social porque...", 17 blogs.
Edición 2014: "¿El Educador/a social nace o se hace?", 25 blogs.
Edición 2015: "La educación social en la esfera pública. El reconocimiento social de la profesión", 21 blogs.


Si has participado en el Carnaval 2016 y no se encuentra en el listado, por favor, háganoslo saber al correo comunicacio@ceesc.cat o los comentarios de esta entrada.
//cast//

1 comentari:

  1. Soy Alberto y tengo que decir que María ya no esta dentro de las paranoias, tengo una nueva compañera de paranoias y es Iris.
    Mi Twitter Es @edusoalberto
    Agradecer la invitación.

    ResponElimina