Carnaval de Blogs 2015


Com ja sabeu, el passat divendres, vam celebrar el Dia Internacional de l’Educació Social. El vam poder seguir per les xarxes a través de tres hashtags #DiaES, #EdusoDay2015 i #thefinestjobintheworld.

Dins dels actes que va organitzar el CEESC per celebrar-ho, vam convidar a blogs del món de l’Educació Social a participar, per tercer any consecutiu, al Carnaval de Blogs sota el tema “L’educació social a l’esfera pública. El reconeixement social de la professió”.

Primer de tot, volem agrair la participació de les 21 persones que han volgut sumar-se a aquesta iniciativa. N’hi ha que han repetit, i d’altres que ho han fet per primer cop. Moltes gràcies a tots i a totes!

Aquest és el llistat amb tots els articles. Us animem a llegir-los i a fer-hi els vostres comentaris:


//cas.t// Como ya sabéis, el pasado viernes, celebramos el Día Internacional de la Educación Social. Lo pudimos seguir por las redes a través de tres hashtags #DiaES, #EdusoDay2015 y #thefinestjobintheworld.

Entre los actos que organizó el CEESC para celebrarlo invitamos a blogs del mundo de la Educación Social a participar, por tercer año consecutivo, en el Carnaval de Blogs bajo el tema "La educación social en la esfera pública. El reconocimiento social de la profesión".

Ante todo, queremos agradecer la participación de las 21 personas que han querido sumarse a esta iniciativa. Los hay que han repetido, y otros que lo han hecho por primera vez. ¡Muchas gracias a todos y todas!

Este es el listado con todos los artículos. Os animamos a leerlos ya hacer sus comentarios:
//cast.//

La iniciativa del Carnaval de Blogs va néixer fa dos anys. L’any 2013 vam tractar el tema "No deixaria mai de ser educador/a social perquè..." i hi van participar 17 blogs. L’any 2014, el tema a tractar va ser "L’Educador/a social neix o es fa?", amb 25 articles.

Si vau participar al Carnaval 2015 i no us trobeu al llistat, si us plau, feu-nos-ho saber al correu comunicacio@ceesc.cat o als comentaris de d’aquesta entrada.


//cast.//
La iniciativa del Carnaval de Blogs nació hace dos años. El año 2013 tratamos el tema “No dejaría nunca de ser educador/a social porque ..."  y participaron 17 blogs. El año 2014, el tema a tratar fue “El Educador/a social nace o se hace?” con 25 artículos.

Si participaste en el Carnaval 2015 y no te encuentras en el listado, por favor, háznoslo saber a través del correo comunicacio@ceesc.cat o en los comentarios de esta entrada.
//cast.//